FAQ
Tu znajdziecie Państwo odpowiedzi na Często Zadawane Pytania (Frequently Asked Questions -FAQ).
W jakim celu została stworzona platforma www.expengifts.pl?
Platforma została stworzona przez firmę EXPEN SC w celu promocji i prezentacji upominków reklamowych w segmencie marek premium, których EXPEN jest wyłącznym dystrybutorem na rynku reklamowym w Polsce.
Dla kogo jest przeznaczona platforma www.expengifts.pl?
Platforma ma służyć każdemu kto szuka inspiracji i informacji, w szczególności dla agencji reklamowych i przedsiębiorstw świadczących usługi reklamowe dla innych podmiotów gospodarczych.
Jestem Agencją Reklamową. W jakim sposób mogę dokonać zakupu?
W celu złożenia zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt mailowy z działem handlowym: info@expen.pl
Czy mogę dokonać zakupów bezpośrednio z platformy?
Nie. W celu złożenia zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt mailowy: info@expen.pl
Czy będąc klientem indywidualnym mogę dokonać zakupów?
Nie. Platforma została stworzona dla przedsiębiorstw i służy prezentacji produktów oferowanych przez firmę Expen. Firma Expen sprzedaje na rynku B2B. Sprzedaż dla klientów indywidualnych prowadzą dobre sklepy.
Czy prezentowane produkty można znakować logotypem?
Tak. Dział handlowy doradzi w wyborze produktu, pomoże w dobraniu najlepszej techniki znakowania, wykona wizualizację produktu z logotypem.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego produktu. Jeśli produkt będzie znakowania logotypem, to na czas realizacji ma także wpływ ilość i rodzaj znakowania.
Jak sprawdzić stan magazynowy?
W celu samodzielnego sprawdzania stanów magazynowych zapraszamy do rejestracji Agencje Reklamowe. Stan magazynowy jest widoczny po zalogowaniu się.
Pozostałe osoby prosimy o kontakt z działem handlowym - info@expen.pl lub wysłanie zapytania będąc na karcie produktu.