FAQ

Tu znajdziecie Państwo odpowiedzi na Często Zadawane Pytania (Frequently Asked Questions -FAQ).

W jakim celu została stworzona platforma www.expengifts.pl?

Platforma została stworzona przez firmę EXPEN SC w celu promocji i prezentacji upominków reklamowych w segmencie marek premium, których EXPEN jest wyłącznym dystrybutorem na rynku reklamowym w Polsce.

Dla kogo jest przeznaczona platforma www.expengifts.pl?

Platforma ma służyć każdemu kto szuka inspiracji i informacji, w szczególności dla agencji reklamowych i przedsiębiorstw świadczących usługi reklamowe dla innych podmiotów gospodarczych.

Jestem Agencją Reklamową. W jakim sposób mogę dokonać zakupu?

W celu złożenia zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt mailowy z działem handlowym: info@expen.pl 

Czy mogę dokonać zakupów bezpośrednio z platformy?

Nie. W celu złożenia zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt mailowy: info@expen.pl

Czy będąc klientem indywidualnym mogę dokonać zakupów?

Nie. Platforma została stworzona dla przedsiębiorstw i służy prezentacji produktów oferowanych przez firmę Expen. Firma Expen sprzedaje na rynku B2B. Sprzedaż dla klientów indywidualnych prowadzą dobre sklepy.

Czy prezentowane produkty można znakować logotypem?

Tak. Dział handlowy doradzi w wyborze produktu, pomoże w dobraniu najlepszej techniki znakowania, wykona wizualizację produktu z logotypem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności danego produktu. Jeśli produkt będzie znakowania logotypem, to na czas realizacji ma także wpływ ilość i rodzaj znakowania.

Jak sprawdzić stan magazynowy?

W celu samodzielnego sprawdzania stanów magazynowych zapraszamy do rejestracji Agencje Reklamowe. Stan magazynowy jest widoczny po zalogowaniu się.

Pozostałe osoby prosimy o kontakt z działem handlowym - info@expen.pl lub wysłanie zapytania będąc na karcie produktu.

pixel